«Συνοδικά» ή αυθαίρετα επαναφέρει ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος το θέμα του κοινού Πασχαλίου με τους Παπικούς;

 


Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη

Στα χνάρια του μασόνου προκατόχου του Πατριάρχη Αθηναγόρα (Σπύρου), υπηρετεί ανενόχλητος τη δική του ατζέντα και επιβάλλει λάου-λάου την καθιέρωσή του ως «πρώτου άνευ ίσων» στην Ορθοδοξία

Η είδηση

Πατριάρχης Κων/πόλεως Βαρθολομαίος:

«Στη Νίκαια αποφασίστηκε ότι ήταν σημαντικό να μαρτυρήσουμε την Ανάσταση του Χριστού την ίδια ημέρα σε όλο τον γνωστό κόσμο. Δυστυχώς, οι ιστορικές συνθήκες εμπόδισαν την τήρηση της καθοδήγησης της Συνόδου. Δεν είναι δική μας δουλειά να κρίνουμε τι έχει συμβεί, αλλά καταλαβαίνουμε ότι, για να είμαστε αξιόπιστοι ως Χριστιανοί, πρέπει να γιορτάζουμε την Ανάσταση του Σωτήρα την ίδια.

«Ωστόσο, υπάρχουν διαφορετικές ευαισθησίες μεταξύ των Εκκλησιών. Είναι επίσης καθήκον μας να αποφύγουμε νέες διαιρέσεις. Για την Ορθόδοξη Εκκλησία, αυτό που καθιερώθηκε από μια Οικουμενική Σύνοδο μπορεί να τροποποιηθεί μόνο από μια άλλη Οικουμενική Σύνοδο. Ωστόσο, είμαστε όλοι ανοιχτοί στο να ακούσουμε το Πνεύμα, το οποίο, πιστεύουμε, μας έδειξε ξεκάθαρα φέτος πόσο απαραίτητο είναι να ενοποιήσουμε την ημερομηνία του Πάσχα».

 «Πατριαρχική αδεία» παρερμηνείες

1η παρερμηνεία: Για τον εορτασμό του Πάσχα φταίνε «ιστορικές συνθήκες»!! Όχι άνθρωποι και οι αντικανονικές απόψεις τους.

2η: «Δεν είναι δική μας δουλειά να τις κρίνουμε και να τις μελετήσουμε», ώστε να διαγνωσθεί ποιος έκανε λάθος και ποιος δεν τήρησε τους Ιερους Κανόνες! Άρα κλείνουμε τα μάτια στα αίτια και τις αφορμές! Γιατί όμως; Ποιον εξυπηρετεί αυτή η άποψη;

3η: Η αξιοπιστία μας ως Χριστιανοί, είναι να αποκαλούμαστε έτσι ή να πιστεύουμε στον ίδιο Χριστό; Ο Χριστός της Ορθοδοξίας με τον Χριστό των αιρετικών και σχισματικών, είναι ο ίδιος; Μη γένοιτο!

4η: Οι δογματικές διαφορές, οι πλάνες και οι αιρέσεις των ετεροδόξων (και για το ζήτημα του Πασχαλίου), είναι «διαφορετικές ευαισθησίες» ή κοινή περί τα δόγματα αναισθησία;

5η: Καθήκον μας είναι η ενότητα με τον Χριστό, η ορθόδοξη κατήχηση και ο (επαν)ευαγγελισμός των ανθρώπων στην ορθή πίστη. Αν, προς αποφυγή των διαιρέσεων, διαπραγματευόμαστε τη δογματική ακρίβεια, τότε βρισκόμαστε στο πιο πυκνό σκοτάδι, εκείνο της πλάνης και της αίρεσης που μας χωρίζει από τον Χριστό.

6η: «[…] το Πνεύμα, το οποίο πιστεύουμε, μας έδειξε ξεκάθαρα φέτος πόσο απαραίτητο είναι να ενοποιήσουμε την ημερομηνία του Πάσχα». Το Άγιο Πνεύμα; Δεν συνιστά βλασφημία η δήλωση αυτή από τα Πατριαρχικα χείλη; Μήπως επειδή το γνωρίζει, γι αυτό δεν το διατύπωσε ρητά; Αν αυτό ισχύει και δεν εννοεί το Άγιο Πνεύμα, «το οποίο πιστεύουμε», ποιο εννοεί; Επικίνδυνη δήλωση που χρήζει επειγόντως διευκρίνηση.

Η επίσκεψη του Πάπα στη Νίκαια και στο Φανάρι το Νοέμβριο θα φέρει νέα δεινά στην Ορθοδοξία. Ας μη γελιόμαστε.

Σταυρέ του Χριστού

Σώσον ημάς, τη Δυνάμει σου!

Η Χώρα αντιμετωπίζει λογοκρισία στα κοινωνικά δίκτυα. Αν θέλετε να βλέπετε τις δημοσιεύσεις ο μόνος ασφαλής τρόπος είναι η εγγραφή στο site. Είναι δωρεάν.

Πηγή: https://katanixi.gr/synodika-i-aythaireta-epanaferei-o-patriarchis-vartholomaios-to-thema-toy-koinoy-paschalioy-me-toys-papikoys/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΚΟΨΟΧΟΛΙΑΣΤΟΥΜΕ

ΣΟΚ ΣΤΟΝ ALPHA: Έφυγαν ξαφνικά 2 συνεργάτες, το πέταξε η Τσιμτσιλή

Αποκαλύψεις φωτιά για τα εμβόλια COVID: Όλη η αλήθεια στη Γερουσία των ΗΠΑ – Από μυοκαρδίτιδες ως συγκάλυψη θανάτων